Dagen.....

Hejsan :P
Nu har jag kommit hem från gymnastiken och innan dess så var jag med Sabbi och Molly men jag han tyvärr inte blogga då för dom tog typ över datorn, hehe, nej det gjorde dom inte men vi hade inte så mycket tid.

Denna kaninen gjorde Sabbi i slöjden och Molly gjorde flaggan hehe vi ska ha den som en maskot till vår gymnastik (LGF)

Men i alla fall så tänkte jag byta design på bloggen så jag ska se vad jag kan göra.....
.....Dagens ord: hyper-nervo-kostiska-diafragma-kontra-vibrations-uppstötningar, hehe (det betyder hicka ifall någon inte vet det, vet ej hur det stavas men....)
Dagens låt:


Taio Cruz - Break Your Heart
Så nu ska jag se vad jag kan göra för design......See Yaa

Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0