Gymnastik

Hejsan!
Jag har inte bloggat idag för jag har inte varit hemma men nu har jag kommit hem från gymnastiken och vi filmade lite under träningen men det hinner jag inte ladda upp nu (det var något som inte funkade) så ni får se lite kort istället:

Jag, när jag står i brygga

Molly, när hon står i brygga

Jag försöker stå på händer, hehe

Där försöker Sabbi stå på händer

Här försöker jag stå på händer igen

Jag och Molly när vi går ner i spagat.

Vissa bilder är lite suddiga men jag hoppas man ser ändå
och jag lovar att ladda upp filmerna imorron eller på onsdag.
Puss och Kramizzar Novala


Kommentarer
Postat av: moath

vad viga ni är! :D

2010-04-20 @ 17:23:49
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0