Sorry!

Asså förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag men jag har ju varit på kungsmässan och varit hos Sabbi till 19.00 och sen har jag typ bara läst och kollat på tv så...........aa FÖRLÅT!



Aja, när vi var hos Sabbi hade vi kul :D vi gjorde en massa "lekar" eller vad man ska kalla det och så var vi i olika lag och så fick vi måla oss :P Därför är jag vit i hela ansiktet, hahaha!



Innan det var vi ju på Kungsmässan då, och jag köpte lite saker men orkar faktiskt inte ta kort på allt nu så det får blir imorgon, hoppas det är okej! :D

Men nu ska jag gå och ta bort färgen i ansiktet och lägga mig och läsa :P igen haha!
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-21 @ 21:51:47
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: linda

kuligt! :)

gillar du att tävla`?

2010-08-22 @ 08:20:49
URL: http://lindshe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0