Lotta på Liseberg-bilder

God morgon på er♥
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men vi får la se vad som dyker upp :D
Här är förresten bilderna från Liseberg:
Molly inne i Kaninhuset
Jag inne i kaninhuset
Denna kaninen kramade både jag och Molly hehe, vi hade lust med det  p
Molly skrev Eric i pannan
Molly gjorde en liten snurra på mig medan vi satt och väntade
Hehe
och här är Lotta! (jag lovar jag zoomade inte!)
Sen har jag en video också men den kanske dyker upp någon annan gång idag
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Den du aldrig kommer glömma <33 (elina)

Så fina ni var, såg er 2 gånger

2010-08-10 @ 09:03:42
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej!



Jag driver en musikblogg med bla musiktips, egen musik och lite annat.

Om du tycker att den här kommentaren är en möjligvis störande kommentar så ignorera den, men det uppsakattas som du ville kika in.



Hare gött!

2010-08-10 @ 10:51:01
URL: http://musiklowa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0