Dagen i mina ord


Kameran är på laddning...

Hej igen! Kom på att jag glömt berätta om hur dagen har varit och varför jag inte bloggade imorse hehe ;)
Nej men imorse hade jag verkligen ingen blogglust, hade inget att blogga om eller något så det blev som det blev helt enkelt.

Dagen har varit en riktig latis dag hihi. Först kom vi till skolan och började med tema veckan som vanligt, sen efter vi hade ätit lunch tog hela klassen bussen in till simhallen för att göra simtest. Självklart badade vi och hade kul också! Allt gick bra och det var riktigt länge sedan jag badade inomhus så det var kul :P
Puss&Kram♥



Kommentarer
Postat av: tengiiis

fan att jag inte åkte med.. ;(

2010-12-17 @ 19:41:03
URL: http://tengiiis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0