Gissa vad jag har köpt?

En SYSTEMKAMERA! Haha, gud vad glad jag är :D Det blev en Canon Eos 1000D som fick bli som en liten julklapp till mig själv i efterskott^^  Kan tyvärr inte ta bilder och så med den nu eftersom batteriet ska ladda i minst två timmar, grr... Men jag lovar att ni får se en massa bilder från kameran senare idag!
Puss&Kram♥

P.S Som de flesta kanske har läst i min presentation där det står att jag skulle köpa en systemkamera i USA, egentligen var ju det meningen men det var mellandagsrea på Elgiganten idag och imorgon och då fick man denna kameran 1000 kr billigare så jag slog till med en nu istället :D D.S

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag fick också en systemkamera!!! Och en ny Mobil

2010-12-25 @ 11:23:40
Postat av: Nea

Jag fick också en systemkamera och en ny Mobil och ett objektiv!!!! Jag är super glad :D

2010-12-25 @ 11:26:22
Postat av: Nea

Oj det blev visst två komentarer det första syndes inte så det blev visst 2 hehe

2010-12-25 @ 11:30:51

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0