Lägg in Rosa Bandet 2010 på bloggen

Hej, fick en fråga om hur jag har lagt in Rosa Bandet 2010 på bloggen och det är väldigt lätt så jag tänkte visa hur man gör :)

1. Börja med att kopiera denna kodsnutten:


<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></script>


2. Klistra in den under <div id="wrapper"> i kodmallen, glöm inte att spara och klistra in den i de andra kodammallarna också ;)

3. RESULTAT:


Hoppas ni förstod och om ni har några frågor är det bara att kommentera!
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :-)

ska vi följa varandra via bloglovin ? :-)

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

håller på att arbetar upp min nystartade blogg,

så gå gärna in och kika och lämna en kommentar vad du tycker,

kramar wilmalouise

2010-12-28 @ 22:48:30
Postat av: unehacnexpa

Ukesu vi, ditalaqiwo opo, qebafe ihike opuq axekaker, muvomuz!!

2012-10-16 @ 08:57:05
URL: http://www.uwesofuxoj.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0