Boom shakalak XD

Heej svejs!
Idag har vi åkt skridskor med klassen, det var kul!!!
Kom precis hem men jag fick stå och vänta på bussen jättelänge innan den kom
(åkte buss hem)
Det var kallt!!!
Sen har jag haft piano också och det gick väl sådär =-O

Nu är det bara en dag kvar sen är det lov= JIPPI!!!
Jag längtar!!! på lovet ska jag göra massor av kul grejor.
Tex så ska jag och några kompisar sova över och sen ska vi till Allingsås
och där ska vi ha gymnastik en hel dag = KUL!!!
Sen ska jag till farmor och farfar med.
Men jajja dagens ord Today är boom shakalak!
Vet ej vad det ska betyda men det är kul att säga det XD



Kommentarer
Postat av: sabbis

hihi, vilket roligt ord:P

2010-02-12 @ 11:52:09
Postat av: Anonym

mm

2010-02-12 @ 17:52:36

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0