"Dagens ord"

    Heeeej!!!
Har inte gjort något speciellt idag =-O hehe
men vi kollade på en fakta-film om Kina idag i skolan som var ganska tråkig.
Jag har inte sovit så mycket i natt så jag var jättetrött och nästan somnade hihi
det låter kanske lite knäppt men jag gäspade mycket i alla fall.



Från och med idag ska jag ha något som kallas "dagens ord" det är inte så merkvärdigt men
det går ut på att jag ska komma på ett "dagens ord" varje dag typ.
Idag är dagens ord OWAOWW man uttalar det owao typ.
Men jajja =-O
Ni ska få kommentera detta inlägget och ge förslag till något annat ord man kan ha med i "dagens ord"
Men ni kan förståss kommentera vilket inlägg som helst.
Som ni ser har jag använt detta tecknet många gånger idag: =-O
Jag kommer fortsätta använda det mycket så det är bäst om ni vet vad det betyder.
Det betyder typ:
OOO HEHE.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi



kul här kommer ett ord

wippi

2010-02-05 @ 20:51:20

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0