Goodmorron <3

Goodmorron Allihopa!
Jag har nästan precis vaknat men har ändå hunnit med mycket =)
Först när jag vaknade låg jag kvar i sängen XD
sen gick jag upp och gick in på msn, det var typ ingen inne.
Så jag började spela sims 3 istället. Det var kul!
Men sen skulle jag äta frukost så jag stängde av och nu sitter jag här och bloggar =)
Ska snart börja packa till i eftermiddag när jag ska iväg. Hoppas det blir kul (inte att packa då
det är alltid tråkigt men att åka iväg=) Jag har inte så mycket mer att skariva men glömm inte
att anmäla er till tävlingen!!! Jag har inte fått någon anmälning än.
Om jag inte får någon på ett tag kommer jag att få ta bort tävlingarna =( det blir ju inte kul.
Så anmäl er!!!
Föresten här kommer lite alla hjärtans dag hjärtan som jag inte hittade igår:





Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0