Gymnastik Allingsås <3

Heej!
Jag sitter här och lyssnar på musik och har inte så mycket annat för mig,
så jag tänkte blogga lite =-O
Idag har jag varit hos min kusin (igen) vi åkte pulka i en jätterolig backe som dom hade gjort.
Vi har också varit inne och gjort massa saker som jag inte orkar berätta. Hehe.
Nu över till en sak som är viktig:
Jag kanske inte kommer blogga på ett tag för imorron ska jag sova över
hos en kompis med en annan kompis och sen på tisdag ska vi till Allingsås
och ha gymnastik där. Vi kommer hem sen på kvällen igen men vi ska åka jättetidigt på morgonen= inte kul.
Sen på torsdagen ska jag bort igen och kommer inte hem förren på lördag men jag kanske kan blogga lite under
den tiden för jag ska till min andra kusin då och jag ska hjälpa henne med sin blogg.
Jajja dagens ord idag är DaBuzz. Det är typ ett band som jag upptäckte idag med ganska bra låtar faktist.
Namnet var kul att säga så jag använde det.

Förresten glömm inte att gå med i tävlingen!!!
Här kommer en till bild på mig när jag var liten. Jag lovade ju det om ni var snälla!
Ni har varit snälla så här kommer den:


O.B.S: Ta bort allt i bakrunden bilden ser så flummig ut annars =-O

Det var allt för nu kanske hinner blogga lite imorron på förmiddagen innan jag åker:.;
;)


Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0