Johan Glans

Heej på er!
Jag har som sagt haft kompisar här hemma och vi gjorde, eller rättare sagt försökte göra en musikvideo
till låten Tik Tok. Det gick väl sådär om man säger så. =-O
Men vi har också tittat på många roliga klipp på yutube.
Vi hittade ett som i alla fall jag tycker är jättekul. Det är en komiker som heter Johan Glans
som kommer från Skåne som gör detta:
 
Hela kanske är lite lång och långtråkig men det jag och mina kompisar skrattade åt mest tänkte jag att ni i alla fall kunde kolla på för det är faktist kul. Spola fram till det har gott fyra minuter. Där är det.
Men se gärna hela för det är kul!!!!
Men jajjjaa dagens ord är MU, ni kanske fattar vad jag menar om ni har kollat på klippet, hehe.


Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0