Lite tävlingar <3

Heejj
Äntligen är det lov! Det är så skönt!!!
Skolan har väl varit okej men den blev ännu bättre när man tänkte lov hehe
Idag är dagens ord LOV fast med liten annan stavning så här HY LOV.
H:et och Y:et står för någonting gissa vad det kan vara???
Jag vet inte så intressant men...
Jajja jag hade tänkt att börja med lite tävlingar här på bloggen.
Har inte tänkt när och vad priset ska vara men det meddelar jag när jag har kommit på det.
Ville bara säga det så ni kan hålla utkik efter det sen. Jag lovar att jag
ska meddela detta så snart som möjligt men jag måste bara tänka över det först.
När jag har gjort det berättar jag reglerna m.m.
Det var allt för nu, ha ett bra lov! (not) hehe



Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0