Info om tävlingar <3

Hej svejs!!!
I mitt förra inlägg skrev jag om en tävling. Jag har tänkt över det och har nu
bestämt mig om vad den ska handla om och alla reglerna m.m.
Här kommer lite mer info om tävlingarna:
Tävlingarna kommer vara frågesporter och de kommer gå i olika omgångar. OBS tävlingarna är bara för de som har blogg.
Man svara på ett viss antal frågor (här på bloggen då) och så får man poäng för varje fråga,
den som får minst poäng kommer inte att få vara med i tävlingarna längre. (Tyvärr)

Hur man anmäler sig:
För att anmäla sig så skriver man en komentar på  något av inläggen och berättar varför man vill vara med och så.
OBS! Glöm inte att skriva namn!

Det kan vara högst 5 stycken som kan vara med så därför får man anmäla sig så snart som möjligt om man vill vara med.

Lite mer om tävlingen:
Det kommer vara 4 omgångar och som sagt kommer den som har minst poäng att "åka ut"
Sen när det bara är två deltagare kvar så är det final och den som vinner den kommer inte vinna något jättespeciellt (det är svårt att ge ett pris på datorn) men man kommer få reklam fö sin blogg och om man vill kan man få bli fri meddlem till nästa omgångar med tävlingar.

Hoppas detta räcker med info för tillfället. Jag säger till sen när tävlingarna ska börja.
Ni får fråga om det är något mer ni vill veta.




Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0