Alla bilder kommer nu :D

God morgon!

Igår hade jag fullt upp så jag hann aldrig ladda upp bilderna :P Men här är dom:

BILDER FRÅN RONNEBY BRUNN:


Vi stannade på vägen och åt, efter maten fick man en glass :D Det tyckte Alva om!


Här är en liten del av hotellrummet som var väldigt fint!


Här är min kusin Lucas......


......och min kusin Albin som är Lucas storebror :P


Sen var vi på Diggiloo och alla artister som uppträdde där bodde på samma hotell som oss och här är bussen dom åkte iväg med sen nästa dag :P



Här är alla autografer jag fick av artisterna som man såg stod i typ någon matkö eller nåt :P


Jag på Hotellrummet :D

BILDER FRÅN KONSERTEN MED NANNE OCH ERIK GRÖNWALL:


Så här såg scenen ut :P


Hehe, lite konstig bild på Nanne :P

Här är en film på nanne när hon sjunger låten Avundsjuk:

Den är på fel håll men det gick typ inte att vrida den :P

En bild på osminkade mig (glömde ju såklart hela min sminkväska här hemma) och Nanne.....Fast jag ser helt konstig ut eftersom blixten kom rakt på mig osv....

Nannes autograf :D

 

Här är en film på Erik Grönwall:

 

 

Här är Erik när han sjunger......

Detta är Eriks autograf :D

Jag tror att det var alla bilder!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, måste säga att din blogg är otroligt fin :D



du kan ju kika lite på min blogg där jag varje dag lägger in ett tips om hur du kan får bättre bilder med din kamera :)?

2011-01-12 @ 22:29:47
URL: http://aliiicekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0