Bildbomb!

Hejsan, nu är jag hemma igen! (känner att jag har sagt det ganska många gånger den senaste tiden :P )
Aja, jag har i alla fall inte så mycket bilder från Yngsjö men
jag hann ju inte lägga ut bilderna från när vi var ute med båten så här kommer dom:
Mina kusiners båt då alltså :P :D
Detta är mina kusiner, Albin 6 år och Lucas 3 år (snart 4) :D
och deras hund Affe såklart :P
Alva hehe :D
och jag :P
Här är sängar, fast det fanns ett till litet rum med sängar men det tog jag aldrig kort på....
Här badade vi :D
och här nöjde sig Affe med att bada......
hehe, ja, han är så söt :P
Hehe, Alva igen....
Alva och Lucas....
Jag och Albin.....
När vi stannade och åt (m.m) så var Affe helt slutkörd :P det var ju så varmt hehe :D
En bild på mig jag tog i mormor och morfars trädgård :P
Jag har glasögonen på mig (vilket jag inte brukar ha på dom flesta bilderna) och
på tal om det, jag ska snart gå och kolla synen igen och se ifall jag fortfarande behöver ha dom :D
Det var nog alla bilder jag hade att bjuda på :D



Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0