Hemma från stan

Hejsan :D
Nu har jag äntligen kommit hem efter en heldag inne i stan! Vi hade det jättemysigt och fick ganska mycket köpt :)
Ett hänglås till skåpet i skolan (från Cleas Ohlsson), jag ville att det skulle sticka ut lite haha! :D Lyckades jag???
En liten söt rosett att ha i håret, från H&M :D
Toffsar från H&M.....
Ett vanligt block från Bokia som är bra att ha när skolan börjar :D
En ny skolväska från Stadium!
P.S Förlåt  Molly,  jag  tänkte  inte på  att  du  hade  en  likadan  men  jag  hoppas  att  det  går  bra  ändå♥ D.S
Hela väskan :D
Ett par svarta byxor från KappAhl (som verkligen behövdes XD)
Här har jag på byxorna men bilden blev dålig för blixten kom mitt på dom :P
En ljusrosa scarf från JC (dålig bild!)
En randig tröja från JC!
och sist men inte minst, en typ "baseballtröja" från gina tricot!
Det var det!
Men jag är så ledsen för så dåliga bilder men jag orkade inte ta några "proffsbilder" haha!

Kommentarer
Postat av: saabbi

Ja, du lyckades!:P

2010-07-30 @ 12:04:51
URL: http://subbsabb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0