Förlåt!!!

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Men jag har ju varit hos Sabbi och vi har verkligen inte haft tid att blogga!

Just nu har jag inte heller så mycket tid med det....så bilderna kommer senare....
Men här kommer en bild på Mollys blomma hehe




Ja, ni får nöja er med det så länge

En sak till bara:

Ni kan ju inte kommentera!!! (dom flesta i alla fall) om ni har missat det så har jag en frågestund på bloggen men jag tror att jag ska ta bot det inlägget för typ ingen har kommenterat!



Kommentarer
Postat av: Jojjisan

Jag kommer inte att vara hemma när man får reda på vinnaren av fototävlingen men du kan väl messa mig om jag vinner (vilket jag inte kommer att göra!) men ändå:)

2010-06-11 @ 19:51:21
URL: http://jojjisan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0