Sämsta inlägget :P

Glöm inte att anmäla er till fototävlingen här

och när du har gjort det läser du det här



Hejsan på er igen!
Har inte så mycket att skriva nu men jag har ju typ alltid lust att blogga så......

Jag KANSKE ska köpa denna kameran imorron!!!!!


Gud vad mycket jag vill ha den! En egen kamera :)
Jag vet att jag har sagt det innan men gud vad den är snygg, eller vad tycker ni?


Eller tycker ni jag ska köpa denna färgen? Jag kan int välja!
Aja....

Tog lite bilder på vårt tyg ute i "hallen" eller vad man ska säga:







Ja, detta blev typ "sämsta inlägget ever" eller något :P hihi.....





Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson - Vinn löparstrumpor i bloggen

Kul att du hittade til min blogg och tack för inbjudan

2010-06-07 @ 20:24:25
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0