Danmark!!!

Hejsan bloggen!

Nu är jag äntligen hemma igen! Vi kom hem inatt så jag har sovit länge nu på morgonen hehe :P
Men vi har i alla fall haft jättekul :D

MASSA BILDER:
(först var vi på Lalandia)


En del av Lalandia


En annan del av Lalandia :P


Lalandia.....


Lalandia.....


Sen nästa dag var vi på Legoland :P hehe, det var faktiskt kul där :D


Ingången till Legoland :P


Detta var bygt av lego! Det var som en stor stad med massa små hus hehe....


Här kan ni nästan se hur små husen av lego var om ni tittar på Ludvig :P


Hahahha, den var kul (också bygd av lego)


Vi fick köra brandbilar och släcka en låtsas eld hela familjen :P Vi kom trea, jag tror det var åtta som var med, detta är bilen vi körde :D


Här är ett tempel som man kunde gå in i, vet inte riktigt vad man gjorde där för jag var inte där inne :P


Lite mer bilder av ministaden :D


Ministaden av lego igen....


Sen tog jag ett "körkort" också hehe, det var kul :P Man fick köra bilar och följa trafikregler och skyltar :D


Vi hade en studsmatta mitt utanför dörren till hotellet, det var bra :thumbup:

Vi hoppade på stora studsmattor också:

Svårt att fånga på bild men en hyfsat bra bild i alla fall :D

Jag gjorde bakåtvolter-salto på studmattan och det var kul när man var så högt uppe i luften :D


Här kommer ett collage på lite av det jag har köpt i Danmark:



  1. Tuggummi :P
  2. Bikini
  3. "Sött linne"

Jag har också köpt:
Simmglasögon
Film
Lite choklad
En nyckelring


Jag tror det var allt!
Ett väldigt långt inlägg hehe, men vi har gjort så mycket!






Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0