Bilder lånade från Sabbi!

Hej hej :D
Nu har jag precis varit och nattat Alva, hon ville sova i min säng hihi. Jag och Molly var ju hos Sabbi innan idag också, vi hade riktigt roligt!
Vi gjorde lite pizza, den var jättegod!


Sen spelade vi lite kort också, den som förlorade fick en sköldpadda på handen hehe.


(tycker då att min rumpa är så fin här...)
Haha, vi spelade Twister också! Stackars Molly som fick stå under mig!


Sen till sist åt vi lite god chokladglass! Mums...

Alla bilder är tagna av Sabbi med hennes kamera, glömde tyvärr min :(
Men nu ska jag nog skriva lite inbjudningskort.

Ha det bra
Kram♥

Kommentarer
Postat av: emma svensson :D

du hade skickat en länk som du hade tagit mellan grå men den var bara svart ?! ;o

testa kanske ljus grå om du vill !:D

2010-11-14 @ 21:24:54
URL: http://emmmmmmmmaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0