Novala tipsar - Designa kläder

Tänkte tipsa om en sak som faktiskt är riktigt roligt! Att designa sina egna kläder. Många av er har säkert hört talas om dessa böcker men jag tänkte ändå berätta lite om dom.


Böckerna kallas för " TOP Model" och finns att köpa i vanliga bokhandlar tex som Bokia/Wettergrens. Kostar på ett ungefär precis under 100 :-
Jag har tre böcker medan två redan är fulla ;)

Så här ser dockorna ut som man målar på. Alla ser olika ut i olika böcker men på ett ungefär såhär.
Här är lite på vad jag har målat/designat (jag vet att jag inte målar fint!)

Haha, ja de är ju inte så fina men det är väldigt kul!
Tycker ni borde testa hihi.

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-19 @ 19:28:48
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: emma svensson :D

du kan bara sätta in ändringarna på min blogg & jag tror jag vet vad du menar .. ;p

2010-11-19 @ 19:43:25
URL: http://emmmmmmmmaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0