Hur man lägger in ett youtube klipp - bara spelaren

Hej!
Fick en fråga om hur man lägger in youtube klipp på bloggen med bara spelaren och det tänkte jag visa er nu :D
Men jag har ju redan visat hur man lägger in youtube klipp med hela bilden och det tänkte jag utgå ifrån. Det inlägget hittar du här

1. När du har kopierat koden i rutan och klistrat in den i html fältet så ska du ändra lite saker i koden.
Denna koden är det jag pratar om.

På två ställen så står det så här: height="siffra" och där det står siffra står det då tex: 344 och det ska du nu ändra till 25. Så här:


Här på bilden har jag ringat in där det står height="344" och du ska ändra 344 till 25
Glöm inte att ändra det på båda ställena!
Sen är det bara att trycka på den gröna knappen Uppdatera och sen förhandsgranska så att det ser bra ut :)

Har du några frågor på detta är det bara att fråga!
Lycka till!


Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0