Hehe.....

Hellu bloggen♥
Nu har jag ätit tacos och städat lite på mitt rum för imorgon fyller Alva 4 år och hon ska ha barnkalas då och jag kanske ska vara med och hjälpa till men samma tid som kalaset är, är det gymnastik i Bergsjön och det vill jag gärna gå på för jag kommer typ missa det nästa vecka också......
(det är faktiskt inte min mage som är tjock utan det är koftan)
Eeh, aa, har typ inte haft några kläder på mig under större delen av dagen utan bara gympakläder, men nu tog jag på mig lite myskläder :P

Kommentarer
Postat av: Lea

varför kan du inte komma på gymnastiken nästa vecka ? inte för att det är i lindome men jag undrar bara ? (svara på msn)

2010-09-11 @ 18:56:29
Postat av: Madeleine

Du ser inte tjock ut? :) jättefin :)

2010-09-12 @ 20:01:10
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0