Gymnastikens hus i Alingsås

Hejsan på er igen!
Nu är jag hemma från en lång och kul helg i Alingsås :D Vi hade det jättemysigt och tränade jättemycket så nu har jag typ MASSA träningsvärk! Aja, tänkte ju bjuda på lite bilder och en video så här kommer det :D
Så här såg det ut i gymnastiksalen och ni som har läst min blogg ett tag vet typ hur det ser ut för vi har varit här en gång innan så ni kommer nog känna igen lite saker :P
En trampolin som var jättekul att hoppa på :D
Hehe från vänster: Jag, Nea (i bakgrunden) och Molly
och jag i omklädningsrummet :P
Sen skulle det varit en bild på Molly i omklädningsrummet men den gick inte att ladda upp :(
Från vänster: Jonna, Nea och Molly
Haha, en liten kul bild på mig i rummet där vi la all packning :P och jag har en godisbit i munnen det är därför jag ser lite konstig ut
Här är då en video på när vi hoppar trampet, först hoppar jag, sen hoppar Molly och sist Sabbi.
Egentligen ska det komma två videor till men dom har sabbi så ni får se dom en annan dag......
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Monika

Va kul att det blev en bra helg o träningsvärk ska man väl ha? =)

2010-09-05 @ 21:00:24
URL: http://monckan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0