A little update




Heeeej! Har inte bloggat på hela dagen vilket är synd. Kommer inte heller kunna uppdatera er så ofta just nu när jag är här i Skåne...men det vet ni ju ;) Gaah! Vad jag är flummig! Okej, vi kör igenom dagen lite snabbt...




- Dagen började med att jag vaknade upp till April månad! Men det hade ju inte varit fel ifall vädret varit lite bättre. Fast nu när jag tittar ut skiner solen :D

- Sen när vi hade ätit frukost tog vi oss in till Kristianstad och Naturum (nästan som Universeum). Där var det riktigt mysigt med många roliga upplevelser! Vi avslutade sedan med en god fika! 

-  När vi kom hem vid tre - halv fyra tiden satte jag mig ner och bara tog det lugnt, målade även lite också och tog hand om Alva. Sen har jag inte hittat på så mycket mer faktiskt.




Men ni får ha en jättehärlig fortsatt fredag kväll, förhoppningsvis med lite sol, så hörs vi!♥

P.S Mina öron börjar kännas lite bättre nu, är bara väldigt förkyld och trött. Tror att tröttheten kan bero på penicillinen haha.


Kommentarer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0