It's Friday | It's Me

Fotograf: Sabbi  |  Kamera: Canon Eos 1000D  |  Modell: Jag.



Godmorgon! Idag är det fredag och snart blir det äntligen ledigt från skolan igen (dock bara i typ två dagar men det är ju alltid något). Har varit så otroligt trött denna veckan! Men det blir ingen vila efter skolan...först ska vi iväg till några kompisar och fika, sedan ska jag direkt iväg till Laserdome och fira Johannas födelsedag! :)

Med andra ord kommer jag ha fullt upp i eftermiddag och därmed inte kunna uppdatera så mycket vilket jag heller inte kommer kunna göra i helgen då vi ska iväg...pussar♥

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

vilka fina bilder!:)

jag har sportlov, hihi!

2011-04-29 @ 13:05:29
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0