Onsdag 20/4 2011



Fixade faktiskt mitt hår idag lite extra, vilket jag inte gjort på länge haha ;) Resultatet kanske kommer upp lite senare


Ska snart åka iväg till IKEA för att äta lunch med familjen men jag är dock inte speciellt hungrig då jag steg upp sist av alla och därmed åt frukost sist, hehe. Men men! När vi kommer hem ska jag passa Alva en stund och sen lite senare i eftermiddag ska jag ner till stationen och möta upp Sofia som ska sova här inatt!

Men mer uppdatering får ni lite senare hoppas jag, ha en jättebra dag! Kramisar


P.S Den nya designen kommer upp på bloggen idag...!

Kommentarer
Postat av: Stina

Allt bra med dig? :)

2011-04-20 @ 12:10:42
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0