Seg uppdatering!


Vad tycker ni om bilden? Försökte redigera den lite snyggt (även få den att se bra ut överhuvudtaget) men vet inte om jag lyckades. Hiss/Diss?♥



Hej på er!
Förlåt för lite sen uppdatering, har inget att skylla på egentligen så jag ska inte säga något mer om det! Var med och kollade på träningen innan, var inte med själv på grund av öroninflammationen, kom hem och åt och sen hamnade jag här :P

Men jag ska nog snart lägga mig, ska bara checka av de sista läxorna och så. Riktigt tråkig uppdatering men jag ska försöka bättra mig! Har inga bilder just nu heller...aja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

sv; okej :)



Du fattar inte vad jag menar :P men kolla www.jonnakronlid.se och gå ner i slutet på senaste inlägget och kolla där det står ''kommentarer'' osv. Hur får man så som hon har där det står ''kommentarer'' osv. ?

2011-04-04 @ 21:48:22
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

sv: men du vet där det står ''kommentarer'' osv. där man trycker på kommentera? hur får det att stå såhär då:



hur gör om man vill att det ska stå:



Kategori (kategorin som han her in inlägget på)

Kommentarer (antal kommentarer): kommentera här

Skrivet: (datumt då inlägget är skrivet)

Klockan: (då inlägget publicerades)



Svara gärna i ett inlägg på din blogg

2011-04-04 @ 21:50:39
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: ida

urgullig design , har du gjort den själv? :)

2011-04-05 @ 07:04:48
URL: http://idapermangs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0