Vitsippor och TV Kväll

Bilder tagna idag...som ni ser la jag på väldigt mycket kontrast och ljus i bilderna vilket iblanad kan bli lite mycket men det var nog det bästa sättet, jag kom på nu ikväll, att rädda bilderna på (råkade ta med mycket bilxt).



Men men! Ikväll har jag suttit bänkad framför TalangTV4 tillsammans med syskonen, haha. Brukar inte kolla programmet så ofta men det är riktigt underhållande ibland måste jag säga! Skulle sätt på Vampire Diaries men det fanns ingen TV ledig så det får väl kollas på nätet istället ;)
Men nu blir det sängen och boken "Tusen gånger starkare" för min del. Imorgon är det ju Påskafton hihi, då gäller det att vara pigg! Godnatt nu hörni och sov så gott♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

fina bilder ! allt bra?

2011-04-22 @ 23:13:15
URL: http://emiliacarlssonaspelin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0