För er som orkar läsa


Ännu lite mer vattendroppar och ännu lite mer insperation från Sabbi hihi ;) För ett tag sedan kom jag hem från träningen/ledarskapet (kan man säga så? haha!) och har precis ätit lite kvällsmat. Så intressant, eller hur? Nej men okej nu ska jag skärpa mig!


Allt gick bra det två timmarna med de lite mindre gymnasterna, de börjar bli riktigt duktiga nu! Så snart blir det väl kanske en dusch och sen väntar lite läxa.

För övrigt, jag och Molly bestämde att vi skulle börja gå upp klockan 6 på morgnarna för att ha mer tid (vilket jag älskar att ha på morgonen) så ikväll ska jag försöka lägga mig lite tidigare...undrar hur det kommer gå? :P Aja, ha en fortsatt fin kväll allihopa, kram♥

Kommentarer
Postat av: Maja

fina!

2011-01-28 @ 15:53:52
URL: http://mcaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0