Så här kommer min eftermiddag att se ut...

Naaw, min lilla sötnos på bild hihi ;)


Snart hade jag tänkt gå ner köket och se om vi har ingredienser till kladdkaka! Blev helt plötsligt riktigt sugen på det faktiskt så det ska nog göras i eftermiddag. Ska även, som jag har sagt förut, hjälpa er som frågat om bloggdesign! Har inte fått så mycket tid innan i veckan nämligen.

Annars är det väl läxor och sånt som ska göras också, fast mycket är faktiskt redan gjort för vi har "måltimma" i skolan på onsdagar då man kan jobba med läxor och sånt, riktigt bra :D

Men nu väntar köket, ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: molly

sv. hehe aa, det blev lite tidigt!:P Men annars skulle jag inte hunit, hehe^^<3

2011-01-26 @ 16:46:58
URL: http://mollyz.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0