Du Äger! skriven av Mia Törnblom

 

För någon dag sedan lovade ju jag att jag skulle tipsa er om denna boken, så nu tänkte jag skriva lite om den hihi.


Jo, den heter då som sagt "Du Äger!" och handlar om hur man stärker sitt självförtroende och självkänslan. Mia Törnblom som har skrivit boken berättar om hur hennes liv var när hon var yngre och varför det är viktigt att verkligen tro på sig själv. Hon visar även olika övningar man kan göra som hjälp. Jag tycker boken är jättebra och är verkligen värd att läsa!


Har du några frågor är det bara att klicka sig in till kommentarsfältet och skriva det du undrar ;) Men nu ska jag få på mig lite kläder, kram!♥

Kommentarer
Postat av: lijna

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-22 @ 14:00:49
URL: http://angelijnas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0