Jag tror jag har bestämt mig

Jag har funderat ett tag och tror att jag har bestämt mig nu. Det ska bli en riktig renovering här i bloggen! Jag ska rensa allt och börja om från början. Jag ska alltså byta blogg fast "ta med mig" min domän - novalas.se. Alltså behöver ni inte ändra på något. Kommer självklart att ha kvar denna bloggen med alla gamla inlägg o.s.v!


Vad tycker ni om detta? I så fall sker det innan söndag då jag åker till USA. Kanske lördag...återkommer med mer exakt information!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vart någonstans i USA ska du bo? Ska du göra något speciellt där? Hur länge ska du vara där? Sen när du kommer hem, kan du lägga ut bilder på det du har köpt? :d



PS. Jag var i USA inte för så länge sen och det var super coolt, så det är därför jag undrar så mycket.. :DD

2011-06-14 @ 13:48:25

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0