För alla gymnastik intresserade människor där ute...

...har jag ett litet tips! Nämligen:



Det är ett jätteroligt gymnastik läger som håller på i en vecka under sommarlovet . Ligger då i Hällevik och jag kan gissa att många av er inte vet var det ligger, men i södra blekinge kan man väl säga...hehe.


Hur som helst, ifall ni vill anmäla er så kan ni skriva ut anmälningsblanketter här! (högerklicka och tryck på skriv ut)Men skynda på! Det är många som vill vara med!



Jag var där år 2009 (skulle varit där 2010 med, men jag kom inte in) och det var hur kul som helst! Så ta med dig en kompis dit och ha roligt med gymnastik :D Något jag verkligen rekomenderar!♥

Kommentarer
Postat av: jnandbh/emelie

har skickat ett mejl nu ang designen

2011-03-15 @ 11:56:18
URL: http://jnandbh.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

Skulle du kunna hjälpa mig att lägga in en bild med regler innan man ska kommentera på kommentarssidan?

2011-03-15 @ 21:30:57
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: Kusin Vitamin <3

Jag är ändå lite sugen på hällevik.., men jag får tänka lite till, kan du svara på min mail ?!

Puss <3

2011-03-16 @ 16:13:25

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0