Frågor och Svar

.

.


.


SVAR: Jag kan börja med att säga, ja, jag har tagit bilden själv! Alla bilder på bloggen är tagna av mig om jag inte skriver något annat! Bara så ni vet ;) Sedan, ja det är en gul tulpan, haha.

Hur jag tog bilden blir dock lite svårare att berätta, så jag tror att jag lägger upp en video på bloggen om det är någon mer som vill veta. I så fall, kommentera! Men eftersom jag inte har så många kommentarglada läsare så kanske jag lägger upp en video även om jag inte fått några svar!




Men nu hade jag tänkt göra en varm kopp te till min hesa hals (kunde knappast prata ikväll när jag hjälpte till med gymnastik grupperna haha!) och kanske sätta mig i soffan framför teven med en mysig filt :) Ha en fin kväll, kram på er




Kommentarer
Postat av: Hanna

otroligt fin bild! :D och framförallt bra ljus i den!

2011-03-03 @ 20:40:32
URL: http://neonaddict.blogg.se/
Postat av: sabbi

Jo, men lägg du upp en video. Det kan ju va kul;)

2011-03-04 @ 18:38:00
URL: http://subbsabb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0