Friday morning


Har precis letat runt i garderoben efter något att ha på mig, det blev en röd-vit randig tunika och ett par vanliga svarta leggings, outfit bild kanske kommer senare.




Fredag idag, så härligt att bli av med alla prov, läxor och inlämningar haha! Men först är det en till dag i skolan sen vid 16.00 tiden åker jag iväg till farmor och farfar och kommer stanna där i stort sett hela helgen. Så vi får se hur det blir med uppdateringen.


Så när jag kommer hem från skolan är det packa som gäller för min del. Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer
Postat av: Semonies

Jag ska åka till Värmdö på Konfirmationsläger & konfirmera mig & kommer hem på söndags morgon! :)

2011-03-25 @ 06:49:12
URL: http://semonie.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0