Måndag 28 mars


Jag har precis fått på mig lite kläder, tänkte att det skulle få bli mina jeans shorts idag, men nu när jag vaknade visade termometern 1 minus grad. Alltså kanske det skulle bli lite kallt hehe. Så mina vanliga jeans åkte på istället ;)


Snart ska jag ner och äta lite frukost och så, sedan sticka iväg till skolan. Vi har idrott som första lektion men jag har inte pckat gympa kläder än så det måste jag också göra snart...nej usch vad tråkigt detta inlägget blev! Have a nice day everyone!♥

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin <3

Nu har jag fått bort den vita "ramen" runt mina bilder på bloggen :) har också bytt header och lite färger, kommentera gjärna om du tycker den är fin ! :) <3

2011-03-28 @ 08:34:43
URL: http://elinasfoton.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0