Mitt tillstånd just nu

.



Mitt tillstånd just nu är inte på topp direkt. Har fått feber också...gaah! Så man kan väl säga att jag spenderat mesta delen av dagen i soffan och olyckligtvis utan sömn.


Jag hoppas verkligen att jag piggnar till imorgon, även om jag inte ska till skolan då heller. För på torsdag ska vi fortsätta med en filminspelning i skolan och jag har en huvudroll kan man väl säga. Tycker synd om min grupp ifall filmen blir klar för sent på grund av mig hehe ;)

Just a little update from me! Have it so good!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig<3<3

2011-03-29 @ 20:41:01
Postat av: flickaneemeliie

sv: okej :)



Varför håller du handen runt kameraobjektivet? :D

2011-03-29 @ 21:12:22
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0