Skinande sol! - Like'





Åh, idag har det varit skinande sol! (Bilderna är dock inte tagna idag). Man blir på så gott humör när solen är framme...egentligen är det ganska konstigt att vädret påverkar ens humör men så är det! Haha, nog babblat om det.


Håller just nu på att skriva på min uppsats om Romarriket. Det känns som om jag nämner det i varje inlägg men det tar upp ganska mycket av min tid just nu. Andra läxor blir liksom bortglömda vilket inte är så bra hehe. Men men, hoppas att jag snart blir klar med det ;)

Har även gjort lite annat ikväll, bland annat varit med Molly och Sabbi på Öppet Hus som deras skola hade och ja, om jag går in på vad vi gjorde då kommer detta inlägget att bli suuuper långt! Så det skippar jag. Ha en bra kväll, kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: julia

gud vilken söt design du har på din blogg (;

kommentera gärna min blogg också, fast min är inte lika fin då men ändå .

kramkram / julia

2011-03-08 @ 20:50:22
URL: http://jjelly.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg!

2011-03-09 @ 15:05:29
URL: http://feliciaannasvanstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0