Converse All Star - Äntligen!

.


Hej och Godkväll på er! Har varit på Kungsmässan typ hela kvällen haha ;) Åkte efter skolan, fast innan dess klippte jag mig också, blev faktiskt riktigt nöjd! Blev även nöjd med köpen på Kungsmässan och gissa vad? Ett par vita converse dök ner i påsen också! :D (Bilden avslöjar ju ingenting heller) Happy girl here♥
Lite annat fick också följa med hem, tror jag visar bilder och så imorgon på både kläderna och håret om ni vill det? ^^


Aja, kollar på Let's Dance nu vilket jag ska fortsätta med, ha bra kväll sötnosar, kram!♥

Kommentarer
Postat av: Den du aldrig kommer glömma ♥

åå.., din lilla fubbis, jag vill jätte gärna se vad du köpte mer

2011-03-12 @ 10:04:59

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0