Sweet Candy

.

.

Två bilder på min godispåse hihi, tyckte påsarna var lite söta^^


Var i affären efter vi hade badat och då plockade jag med mig lite godis ;) Ja, för övrigt så har kvällen faktiskt spenderats vid datorn men jag har bara använt den till att försöka skriva klart min uppsats om Romarriket *stolt* haha! Så snart ska jag ta en paus och gå ner och äta lite tacos, mumsigt.


Så ni får väl ha en fin kväll så ska jag ladda upp bilder på de få inköpen jag gjorde på Kungsmässan senare ikväll också, kram så länge♥

Kommentarer
Postat av: meyav

sv: aa har tittat nu, men det är den där vita raden precis under headern och innan " om mig " som inte var fint... kan man inte skriva nåt på den vita raden grejen?

2011-03-12 @ 18:53:22
URL: http://meyavoo.blogg.se/
Postat av: meyav

sv: Headern just nu vill jag ha :D

Det ska stå min justin blogg: www.thefanofjustinbieber.blogg.se

antingen det eller

i was born to be somebody.

Välj det du tycker är bäst :D

den ska vara blå som i headern den blåa färgen. Ps. Glöm inte med kommentarsfälltet att fixa det ( förlåt är så jobbig hehe )

2011-03-12 @ 19:34:04
URL: http://meyavoo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0