Söndag kväll

Hej på er! Idag har jag haft fullt upp. Dagen började tidigt med en våravslutning/uppvisning med gymnastiken ;) Efter det åkte jag hem och duschade och åt m.m och sen åkte jag och Molly iväg till Kungsbacka - Kungsmässan och kollade lite! Fick med mig en bikini, en skolavslutningsklänning och ett 5 pack med transparenta tights hem hehe. Om ni är intresserade av bilder kanske jag kan lägga upp några imorgon?

Men nu ska jag bara ta det lugnt framför teven och kolla igenom den kommande veckan. Ha det gott!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag e intresserad :)

2011-05-22 @ 20:11:00
Postat av: hanna

kan man ändra sitt bloggnman!=? vill inte heta nooviii längra? :) du har vel gjort det ;)

2011-05-22 @ 20:41:59
URL: http://nooviii.blogg.se/
Postat av: hanna

nu har jag skickat mail :) men du, om du gör design gör INTE en transparent header och snälla ta bort meny två..:D

2011-05-22 @ 21:09:31
URL: http://nooviii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0